ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Meteonews

Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

Τουρισμός & Internet: Διακοπές… online

Αποσπάσματα συνέντευξης του Βαγγέλη Αντωνόπουλου, Web Marketing Manager του ΣΕΤΕ, στο αφιέρωμα “Τουρισμός & Internet: Διακοπές… online” του περιοδικού Marketing Week Ιουνίου.

«Περίπου το 50% των ελλήνων τουριστών άνω των 16 ετών αναζητά πληροφορίες από το Internet για το ταξίδι του, ενώ το ποσοστό αυτό αυξάνεται σε 80% και 60% για τουρίστες από τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη αντίστοιχα». Πολύ συχνά η αναζήτηση αυτή γίνεται με χρήση κινητής τεχνολογίας, ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες οποιαδήποτε στιγμή σε οποιοδήποτε χώρο.

Νέα κανάλια διανομής
Η έλευση της ψηφιακής τηλεόρασης είναι ένα ακόμα κανάλι που ο τουρισμός σίγουρα θα αξιοποιήσει, λόγω της ευκολίας που αυτή προσφέρει για τη διάθεση και προβολή multimedia περιεχομένου και υπηρεσιών. Τέλος, ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στα λεγόμενα Social Media (Facebook, Twitter, Youtube, blogs) που υπερκεράζουν και συχνά αντικαθιστούν το reputation management, ενώ παράλληλα μπορούν να προσφέρουν εξαιρετική πληροφόρηση για ταξιδιωτικές συνήθειες και πώς αυτές μπορούν να συνδεθούν με συγκεκριμένα καταναλωτικά προφίλ, προς ανάπτυξη αντίστοιχων υπηρεσιών.
Περισσότερα:
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=30454&pg=1&ss=

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου